Mobil: +421 910 188 288 I Telefón: +421 2 5810 6666 I Hontianska 4, 821 09 Bratislava, Slovenská republika I E-mail: recepcia@felicityhotel.sk
SK I EN

Super hodnotenie 9,0 od Bookingu. Vďaka vám

Felicity Garni Hotel Bratislava prichádza s ďalšou skvelou novinkou. V hodnotení rezervačného portálu Booking.com sme dosiahli magickú hranicu 9 bodov z 10, čo posúva náš hotel z kategórie „veľmi dobre“ do kategórie „super“. Čo všetko sa skrýva za vysokou hodnotiacou známkou a komu vďačíme za tento úspech?

Ako funguje hodnotenie Booking.com
Booking.com je najväčší a najpoužívanejší portál na rezervácie ubytovania v hoteloch v Európe, čo dáva hodnotiacej známke na tomto portáli mimoriadnu prestíž. Tú ešte umocňuje celkový počet hodnotení zo strany hotelových hostí. Čím viac hodnotení, tým má priemerná hodnotiaca známka vyššiu vypovedaciu hodnotu. Iné je keď hotel oznámkuje iba pár desiatok ľudí a niečo úplne iné, keď sú hodnotení stovky. My sme veľmi hrdí, že známka 9,0 je výsledkom hodnotení, ktoré udelilo nášmu hotelu viac než 1 400 klientov. 

Za každou desatinou tvrdá práca
Hotelová klientela je právom náročná a vyžaduje čoraz kvalitnejšie služby. Posun v hodnotení o každú jednu desatinu preto vyžaduje veľa času a systematickú prácu pre maximálny komfort hotelových hostí. Felicity Garni Hotel sa pod novým vedením posunul z pôvodnej známky 8,5 na už spomínanú 9,0 – čiže v slovnom vyjadrení z kategórie „veľmi dobre“ do kategórie „super“. Posun o päť desatín bodu si vyžiadal dva a pol roka tvrdej práce, ktorá priniesla zaslúžené ovocie. Stačí si uvedomiť, že do tejto kategórie sa zaradilo len jedno z desiatich ubytovacích zariadení v Bratislave, v prípade hotelov je to dokonca ešte menej. Inými slovami povedané, patríme medzi horných 10 % percent najlepších hotelov v našom meste.

Za úspech vďačíme vám, našim hosťom
Uvedomujeme si, že za tento úspech vďačíme v prvom rade vám, našim klientom. Ďakujeme vám za každú pozitívnu odozvu, za príjemnú atmosféru, ktorú spolu vytvárame, ako aj za vašu podporu v najťažších obdobiach. Ceníme si tiež všetky vaše námety na vylepšenia, ktoré nás posúvajú dopredu. Držíme sa pritom hesla „my pre klientov, klienti pre nás“. Sľubujeme, že v tom nepoľavíme ani v budúcnosti a kvalitu našich služieb sa budeme snažiť i naďalej posúvať na stále vyššiu úroveň. Presne v duchu poslania nášho hotela – aby ste boli u nás vždy spokojní a odchádzali od nás šťastní. 

Späť